Niniejsza Polityka Prywatności zawiera zbiorcze informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w domenie silesiancageclub.pl.
I. Ogólne warunki przetwarzania danych osobowych
1. Administratorem danych osobowych jest Silesian Cage Club z siedzibą w Katowicach, ul. Morelowa 12/23, posiadająca NIP: 9541250960 (zwany/a dalej „Administratorem”).
2. Z Administratorem można kontaktować się pisemnie na adres wskazany powyżej lub drogą e-mailową na adres: klub@silesianapp.pl.
3. Przetwarzanie danych osobowych przez Administratora odbywa się zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanym dalej „RODO”).
4. Przetwarzanie dotyczy osób i danych osobowych zależnie od celu, w jakim są przetwarzane (dokładnie wskazanie celów przetwarzania określa pkt II. Polityki prywatności). Dane podawane są dobrowolnie, a konsekwencją niepodania ich może być brak możliwości spełnienia określonego celu, np. udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie. Jeżeli nastąpi wymóg podania danych osobowych, Administrator poinformuje o tym bezpośrednio.
5. Administrator może przetwarzać dane osobowe w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania, jednakże przetwarzanie zautomatyzowane nie będzie prowadzić do podejmowania decyzji wywołującej skutki prawne lub w podobny sposób istotnie wpływać na osobę, której dane osobowe dotyczą.
An anonymized string created from your email address (also called a hash) may be provided to the Gravatar service to see if you are using it. The Gravatar service privacy policy is available here: https://automattic.com/privacy/. After approval of your comment, your profile picture is visible to the public in the context of your comment.
II. Podstawy i okres przetwarzania danych osobowych
Każde przetwarzanie danych osobowych odbywa się w konkretnych, wyraźnych i w prawnie określonych celach, a Administrator zapewnia, że nie zbiera i nie przetwarza danych osobowych niezgodnie z poniżej wskazanymi celami.
1. Realizacja czynności związanych z zawarciem i wykonaniem umowy odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO i w szczególności dotyczy:
a. świadczenia usługi w zakresie zgodnym z zawartą umową;
b. kontaktowania się w zakresie związanym ze świadczoną usługą;
c. podejmowanie działań przed zawarciem umowy, w szczególności dostarczenia oferty na żądanie osoby, której dane dotyczą.
Okres przetwarzania danych w tym celu dotyczy czasu trwania umowy lub inny wymagany przepisami prawa, m.in. w zakresie przedawnienia roszczeń.
2. Nawiązanie relacji handlowych, w tym udzielenie odpowiedzi na zadawane pytania w związku z kontaktem osób, których dane dotyczą, odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w związku z realizacją prawnie usprawiedliwionych interesów Administratora polegających na odpowiadaniu na kierowane zapytania. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu wyrażenia skutecznego sprzeciwu wobec przetwarzania danych, z tym, że nie dłużej niż do ostatniego dnia roku kalendarzowego następującego po upływie 3 lat od momentu udzielenia odpowiedzi przez Administratora.
3. Dochodzenie lub zabezpieczenie ewentualnych roszczeń i obsługa reklamacji odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w związku z realizacją prawnie usprawiedliwionych interesów Administratora dotyczących ochrony praw Administratora i osób, których prawa dotyczą, a okres przetwarzania
danych odnosi się do okresu przedawnienia danego roszczenia, i rozpoczyna się w momencie dochodzenia lub obrony przed określonym roszczeniem. 4. Działania marketingowe usług własnych lub podmiotów trzecich odbywają się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w związku z realizacją prawnie usprawiedliwionych interesów Administratora polegających na dbaniu o interesy Administratora oraz promowaniu usług i dążeniu do nawiązania współpracy. Okres przetwarzania danych osobowych, w zakresie działań marketingowych, wynosi do momentu wycofania zgody na otrzymywanie komunikatów lub informacji na podstawie przepisów ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną lub prawa telekomunikacyjnego lub do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu wobec przetwarzania danych, jednak nie dłużej niż 5 lat.
5. Realizacja obowiązków podatkowych i rachunkowych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z właściwymi przepisami podatkowo-rachunkowymi. Okres przetwarzania danych w tym celu jest równy z okresem trwania obowiązku prawnego, gdzie okres ten określany jest obowiązującymi przepisami prawa.
III. Prawa osób, których dane dotyczą
Osoba, której dane osobowe są przetwarzane przez Administratora, jeżeli zostały spełnione prawnie wskazane warunki, ma prawo do:
1. dostępu do treści swoich danych oraz uzyskania kopii,
2. sprostowania swoich danych,
3. żądania usunięcia swoich danych,
4. ograniczenia przetwarzania swoich danych,
5. przenoszenia swoich danych,
6. wniesienia sprzeciwu z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją wobec przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora,
7. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, które podstawą jest uzasadniony interes Administratora, w celach marketingowych,
8. wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli uzna, że przetwarzanie danych osobowych przez Administratora narusza przepisy obowiązującego prawa (adres: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
9. cofnięcia zgody, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody (wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem).
IV. Odbiorcy danych osobowych
IV. Odbiorcy danych osobowych
1. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości.
2. Dane osobowe mogą być przekazywane także zaufanym odbiorcom takim jak: przewoźnikom i podmiotowi świadczącemu usługi pocztowe, podmiotowi obsługującemu księgowość, podmiotom świadczącym usługi prawne, partnerom świadczącym usługi techniczne (rozwijanie i utrzymywanie systemów informatycznych i serwisów internetowych, dostarczanie oprogramowania lub systemów).
3. Administrator przekazuje dane osobowe poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG) lub do organizacji międzynarodowych. Przekazywanie poza EOG odbywa się na podstawie decyzji w sprawie odpowiedniego stopnia ochrony podjętej przez Komisję Europejską lub na podstawie standardowych klauzul umownych zgodnie z decyzją Komisji Europejskiej albo na innej podstawie prawnej, na przykład wyraźnej zgody osoby, której dane dotyczą. Dokładne informacje o odpowiednich lub właściwych zabezpieczeniach oraz o możliwościach uzyskania kopii zabezpieczeń lub o miejscu ich
udostępnienia, dostępne są u Administratora, z którym można skontaktować się w sposób określony pkt I.2 niniejszej Polityki.
V. Pliki cookie
V.I. Informacje ogólne
1. Administrator stosuje pliki cookie lub podobne technologie (zwane dalej łącznie „plikami cookie”), poprzez które należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe przechowywane w urządzeniach końcowych osób przeglądających strony.
2. Administrator w ramach stosowania plików cookie może przetwarzać dane o urządzeniu użytkownika, jego lokalizacji, czynnościach wykonywanych na stronie internetowej (np. czas wizyty) oraz inne dane, zależne od zastosowanego pliku cookie (np. zainteresowanie wybraną reklamą).
V.II. Pliki stosowane na stronie internetowej silesiancageclub.pl
1. Administrator wykorzystuje pliki cookie – z uwagi na czas przechowywania – „sesyjne” oraz „stałe”. Pliki cookie sesyjne to pliki, które pozostają na urządzeniu użytkownika do czasu opuszczenia strony internetowej lub wylogowania, a pliki cookie stałe to pliki, które pozostają przez określony czas (wskazany w parametrach) lub do momentu manualnego usunięcia.
2. Administrator – z uwagi na cel ich stosowania – wykorzystuje pliki cookie:
a. Niezbędne – umożliwiające funkcjonowanie strony. Kategoria ta nie może zostać wyłączona z uwagi na prawidłowe działanie witryny.
b. Statystyczne – pozwalające na monitorowanie ruchu użytkowników na witrynie oraz weryfikowanie podejmowanych wyborów, w tym badanie ilości odwiedzin.
c. Marketingowe – stosowane są w zakresie wyświetlanych reklam oraz dostosowywania ich do preferencji użytkownika. Dostosowanie następuje poprzez analizę zachowań poszczególnych użytkowników na stronie internetowej. Analiza może zostać powiązana również z zachowaniami na innych witrynach, zależnie od dostawcy pliku cookie.
d. Funkcjonalne – umożliwiające zapamiętywanie wyborów dokonanych na stronie, przykładowo: preferowany język strony, rozmieszczenie treści oraz region, w którym znajduje się użytkownik.
3. Administrator wykorzystuje pliki cookie – z uwagi na właściciela – własne oraz podmiotów trzecich. Pliki cookie własne są przesyłane bezpośrednio przez stronę internetową, a pliki cookie podmiotów trzecich tworzone są przez zewnętrzne podmioty i administrowane przez te podmioty.
V.III. Zarządzanie plikami cookie
1. Wszystkie pliki cookie, poza niezbędnymi, wymagają zgody użytkownika przed ich zastosowaniem. Użytkownik dokonuje wyboru wobec stosowanych plików cookie, a do czasu wyrażenia zgody pliki cookie są blokowane. W każdym momencie użytkownik może zmienić ustawienia dotyczące plików cookie na stronie internetowej Administratora, poprzez wycofanie zgody lub wyrażenie sprzeciwu, wobec plików cookie, które nie są niezbędne.
2. Ustawienia plików cookie mogą być również zmienione bezpośrednio w wykorzystywanej przeglądarce internetowej. Użytkownik na poziomie przeglądarki może zarządzać plikami cookie, poprzez ustawienie każdorazowej informacji o umieszczeniu plików cookie na urządzeniu lub blokowanie ich automatycznego zapisu. Zależnie od przeglądarki konfiguracji można dokonać zgodnie z podanymi poniżej informacjami:
a. Microsoft Edge: https://privacy.microsoft.com/pl-pl/privacystatement
b. Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/95647?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=pl
c. Opera: https://www.opera.com/help/tutorials/security/cookie/
d. Mozilla Firefox: https://support.mozilla.org/pl/kb/blokowanie-ciasteczek
e. Safari: https://support.apple.com/pl-pl/HT201265
3. W przypadku ograniczenia plików cookie, niektóre z funkcjonalności, mogą nie działać poprawnie.
VI. Korzystanie z systemu WodGuru
1. Każdy Klubowicz ma dostęp do systemu internetowego WodGuru.
2. Każdy Klubowicz posiada indywidualne, przypisane tylko do niego konto w ramach systemu WodGuru, w związku z czym Klubowiczowi nie wolno podawać swojego loginu lub hasła do systemu WodGuru innym Klubowiczom lub jakimkolwiek innym osobom.
3. System WodGuru przeznaczony jest do usprawnienia organizacji Klubu oraz umożliwienia Klubowiczom korzystania ze wszystkich udogodnień Klubu.
4. W systemie WodGuru Klubowicz uzyskuje informacje o:
a. posiadanych karnetach oraz datach ich wygaśnięcia;
b. treningach, w których Klubowicz uczestniczył, uczestniczy lub będzie uczestniczył;
c. prowadzonej korespondencji w ramach systemu;
d. prowadzonych w ramach Klubu treningach i zajęciach;
e. dokonywanych w ramach systemu płatnościach, posiadanych środkach finansowych oraz przypisanych do konta źródłach płatności;
f. ogłoszeniach i komunikatach publikowanych w ramach systemu przez Klub lub trenera.
5. W ramach systemu WodGuru Klubowicz uzyskuje następujące uprawnienia:
a. wprowadzenie i modyfikacja danych dotyczących osoby Klubowicza;
b. przeglądanie oferty treningów i zajęć w ramach Klubu;
c. zapisywanie się na treningi i zajęcia w ramach Klubu;
d. dokonywanie płatności za karnety i treningi;
e. wypisywanie się z zajęć i treningów;
f. kontaktowanie się z trenerami, innymi Klubowiczami oraz osobami prowadzącymi zajęcia;
g. uzyskiwanie szybkich informacji na temat odwołania zajęć lub treningów, a także zamknięcia klubu.
6. System WodGuru dostępny jest również w ramach aplikacji mobilnej, Klubowicz posiadający urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją WodGuru może zalogować się w ramach aplikacji danymi przypisanymi do jego konta w systemie, bez konieczności ponownej rejestracji.
7. Klubowicz zobowiązany jest korzystać z systemu WodGuru zgodnie z jego przeznaczeniem.
8. Klubowiczowi zabrania się podejmowania działań niepożądanych, za które uznaje się w szczególności:
a. rozsyłanie niechcianych lub niepotrzebnych wiadomości (SPAM) w ramach systemu;
b. nagminne zapisywanie się i wypisywanie się z zajęć;
c. wysyłania lub innego rodzaju publikowania komunikatów lub wiadomości przedstawiających treści uznawane za obraźliwe lub wulgarne.
VII. Dane osobowe
1. Administratorem Danych Osobowych Klubowiczów jest Silesian Cage Club z siedzibą w Katowicach, ul. Morelowa 12/23, posiadający NIP: 9541250960, z którym Klubowicz może skontaktować się listownie pod w/w adresem, mailowo pisząc na adres klub@silesianapp.pl.
2. Administrator przetwarza następujące kategorie danych: dane identyfikacyjne (takie jak: imię i nazwisko, firmę, NIP, adres IP), dane adresowe (adres zamieszkania, adres do korespondencji), dane kontaktowe (np. adres e-mail, numer telefonu), dane w postaci numeru rachunku bankowego (oraz instytucja finansowa – w przypadku dokonania płatności przelewem).
3. Dane osobowe Klubowiczów przetwarzane są w celu: zawierania umów oraz realizacji oferowanych przez Klub usług oraz ich rozliczenia; zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia na terenie Klubu;
wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Klubie; ustalenia, dochodzenia, egzekucji roszczeń lub obrony przed roszczeniami; archiwizacyjnych oraz zapewnienie rozliczalności; a także w celach marketingowych i badania opinii publicznej (o ile Klubowicz wyraził na to zgodę). 4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do rejestracji konta w wirtualnej platformie udostępnianej przez Klub pod adresem silesiancageclub.pl oraz zawarcia Umowy.
5. Dane osobowe Klubowiczów, będą przechowywane przez okres:
a. obowiązywania Umowy zawartej z Klubowiczem, a po jej zakończeniu, w związku z obowiązkiem prawnym Klubu wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa (w tym przechowywania dowodów księgowych);
b. niezbędny do dochodzenia roszczeń przez Klub lub obrony przed roszczeniami kierowanymi wobec Klubu, na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, z uwzględnieniem okresów przedawnienia roszczeń określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa.
6. Przy przetwarzaniu danych osobowych Klubowiczów, Klub przekazuje dane osobowe Klubowiczów podmiotom przetwarzającym dane w imieniu Klubu uczestniczących w wykonywaniu jego czynności i wspierających w świadczeniu usług (w tym drogą elektroniczną), tj. podmiotom świadczącym usługi sprzątania, usługi płatnicze, doradcze, audytowe, pomoc prawną, podatkową, rachunkową, firmom informatycznym i hostingowym, agencjom reklamowym lub marketingowym, którzy będą przetwarzać dane tylko i wyłącznie w określonych przez Klub celach, o których mowa powyżej.
7. Klubowiczom, którzy przekazali WodGuru swoje dane osobowe przysługuje:
a. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b. prawo do sprostowania swoich danych;
c. prawo usunięcia danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym);
d. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
e. prawo do przenoszenia swoich danych do innego administratora;
f. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w tym profilowania, oraz na potrzeby marketingu bezpośredniego;
g. prawo do cofnięcia zgody w przypadku, gdy Klub będzie przetwarzał dane Klubowicza w oparciu o zgodę, w dowolnym momencie i w dowolny sposób, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;
h. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Klubowicz uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
VIII. Reklamacje
1. Reklamacje, związane z zawieraniem umów lub świadczeniem usług przez Klub, Klubowicz może złożyć w formie pisemnej w recepcji Klubu, przesłać na adres Klubu lub na adres poczty elektronicznej klub@silesianapp.pl.
2. Reklamacje będą rozpatrywane nie później niż w terminie 30 dni od ich otrzymania.
3. Odpowiedź na reklamację udzielana jest w formie pisemnej na adres korespondencyjny wskazany przez zgłaszającego reklamację lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
4. Klubowiczowi przysługuje prawo skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Użytkownika, będącego konsumentem, z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
IX. Pozostałe postanowienia
1. Klub zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn technicznych, prawnych lub/i organizacyjnych. Zmiana Regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Klub, nie krótszym niż czternaście dni od momentu udostepnienia Klubowiczom zmienionego Regulaminu. Udostępnienie nowego Regulaminu podaje się do wiadomości poprzez: wywieszenie ich zmodyfikowanej treści w recepcji, na tablicy ogłoszeń, bądź poprzez wyświetlenie odpowiedniego komunikatu w systemie WodGuru, lub wysłanie nowej treści Regulaminu na adres korespondencyjny lub e-mail wskazany przez Klubowicza przy zawieraniu Umowy.
2. Zmiany Regulaminu wiążą Klubowicza, jeżeli zmieniony Regulamin został mu doręczony, a Klubowicz nie wypowie Umowy w najbliższym terminie wypowiedzenia.
3. W sprawach nieuregulowanych w umowie i Regulaminie stosuje się przepisy prawa cywilnego.
4. Regulamin w niniejszym brzmieniu obowiązuje i ma zastosowanie od dnia 02.08.2024 roku.
Wszystkie powyższe informacje mają na celu zapewnienie przejrzystości w zakresie przetwarzania danych osobowych przez Silesian Cage Club i są zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.